08 august 2012

Norgesglass i ny drakt

Jeg synes så godt om Norgesglass. Har samlet maange glass etterhvert, med og uten lokk. Så nå begynte min kjære å lure på om vi ikke skulle kvitte oss med noen. "De står jo bare og tar opp plass"var argumentet han brukte. Så da var det bare å sette seg i tenkeboksen og finne på noe lurt. Jeg har sett noen heklede glass rundt omkring på blogger, og da spesielt her hos DottieAngel. Så jeg bestemte meg for å herme skikkelig... 



Slik ble det til slutt:










3 kommentarer:

  1. Så fint det ble :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine og dekorative ble de!!! Og du må for g...`s skyld ikke kaste slike fine glass! Da kommer du til å angre for alltid. De er jo supre til oppbevaring av alt mulig, og de er fine til pynt både med og uten dekorative heklatrekk :)
    Håper det går den rette veien med helsa di. Jeg tenker på deg <3

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Stilig dem var:)
    Er det mulig å få oppskrifta?
    Gunn

    SvarSlett